Nabór na wolne stanowisko : Asystent Dyrektora
XMLTreść
Dyrektor Muzeum Przyrodniczego w Jeleniej Górze
ogłasza nabór na wolne stanowisko :
Asystent Dyrektora
Opis stanowiska:
· prowadzenie sekretariatu muzeum ;
· przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji ;
· ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ;
· terminowa wysyłka wszelkiej korespondencji i przesyłek służbowych ;
· odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów;
· wystawianie delegacji służbowych i prowadzenie ich ewidencji;
· obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń znajdujących się w sekretariacie;
· protokołowanie zebrań, posiedzeń i narad organizowanych przez Dyrektora;
· prowadzenie sekretariatu Rady Muzeum;
· prowadzenie spraw związanych z Kontrolą Zarządczą;
· prowadzenie rejestrów umów zawartych przez Muzeum.
Wymagania:
· wykształcenie: co najmniej średnie;
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
· komunikatywność;
· efektywne zarządzanie czasem;
· sumienność;
· umiejętność zarządzania emocjami;
· umiejętność uważnego słuchania;
· dyskretność;
· umiejętność sporządzania pism biurowych;
· znajomość języka angielskiego
· dobra znajomość narzędzi MS Office (Outlook, World, Excel, PowerPoint).
Oferujemy:
· zatrudnienie na umowę o pracę;
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętej kopercie (CV, list motywacyjny, kopie świadectw pracy) w sekretariacie Muzeum Przyrodniczego w Jelenie Górze ul. Cieplicka 11A lub listem z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Asystenta Dyrektora” do dnia 10 lutego 2022 r
Otwarcie ofert nastąpi : 11 lutego 2022
Wybrany kandydat zostanie zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną.
Na CV prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).